10 de febr. 2008

Groc


Burda mirada groga,
groga llengua malparlant,
groga mà, ràbia groga,
groc ganivet atacant.

Groga una nit sola
per a un cor tenyit de groc.
Groga llum acosadora.
Tu, amb mi, groc.

Groga i bona punteria
de fletxa impregnada de groc.
Groga lluna que canvia.
Verí, metzina, groc.

Groga dona que t'encisa
i et torna boig i molt més groc.
Groga droga, groc reclam,
tu ets groc si tu i jo.

Quan et tornes groc amb mi
el mirall esdevé groc.
Groca i dolenta malencolia
perquè tu ets groc, i jo no.

2 comentaris:

Red Pèrill ha dit...

Jo sóc en Red...

Em diuen enREDu! (ei, tu ets en Red! uhhhh, yeah -demostració empírica)

Mots barbíturics t'escanyen en la nit soledat fosca? (Mamaaaaa! [la A entesa com a àtona])

-Ta mare és groga?
-No. Ta mare és un bufal?
-A veses...

---

-Jo em trio groc de bombeta de tauleta de nit!
-Ah, no, jo no, jo em trio groc d'enveja, de rancúnia, d'oli de girasol, que fregeix igual i és més baratu...

(Tot això per no parlar de la premsa groga...)

Visca el grog!

Red Pèrill ha dit...

Jo només he seguit els consells de la capçalera... ^^