24 d’oct. 2007

No s'ha acabat

Surant en l'aire
i amb els ulls tancats
la nit m'atrapa
i em vol matar
tot recordant-me
allò passat.
(No s'ha acabat)

Abraça'm fort un altre cop,
vull sentir el teu cos, la teva calor,
perdre'm sola entre els teus braços,
On tot es menys, on tot s'oblida, tot.
(No s'ha acabat)

Vivint la vida
mig d'amagat
amb un somriure
(al meu pesar)
per tots aquells
que amb mi han estat.
(No s'ha acabat)

Abraça'm fort un altre cop,
vull sentir el teu cos, la teva calor,
perdre'm sola entre els teus braços,
On tot es menys, on tot s'oblida, tot.
(No s'ha acabat)

Sortint del pas
al teu costat
un altre cop junts
i mai més separats
perquè jugar-se
el que és més que una amistat?
(No s'ha acabat)

Abraça'm fort un altre cop,
vull sentir el teu cos, la teva calor,
perdre'm sola entre els teus braços,
On tot es menys, on tot s'oblida, tot.
(No s'ha acabat)

Potser trista,
potser alegre,
potser fumada,
potser borratxa,
potser pansida,
potser plorant,
potser cansada,
potser al final
quan tot ha acabat,
però sempre, sempre, sempre,
sempre al teu costat.
Perquè tinc molts amics que ajuden
però només un que es diu Bernat.
(No s'ha acabat)

No s'ha acabat (Bernat)

NeoPoeta

Firmat per a tu, sempre per a tu,

NeoPoeta

1 comentari:

Shahin ha dit...

wala.. a mi encara no mhan dedicat mai una canço aixi!! que s'ha de fer? xd. M'agraden les teves cançons-poemes o poemes-musicals, m'agraden força.

ps:o sigui k al final lo la palmes tan ràpid.. mmm així tindràs la benevolència d'incloure'm al teu testament (no es x res, xo m'agradaria quedar-me amb algo teu...estaria b!)

PS2: de règim?? així sí.. llavors no t'apuntes amb mi a anar al pròxim saló de la xocolata?qel fan al novembre, encara tho pots pensar... xd

ps3, i paro: treu el cap pel Club!