1 de jul. 2008

Cafè amb gel (Descafeïnat)


Com sempre, vindràs a mig matí
amb aquell posat de seriós despreocupat
treient-te el casc groc de correus,
i em demanaràs un descafeïnat amb gel,
farem la broma de la llimona, el sucre i els cigarrets,
mentre jo per dins em desfaig.

Tornaràs, segur, havent dinat
a buscar un altre descafeïnat,
i jo somiaré
amb tot allò que no ha passat.
Els petons prohibits i els mots censurats
(T'estimo)

I a la nit pensaré en tu
abans de tancar els ulls,
i al matí aniré a treballar
només per veure't
un instant
i que em demanis un descafeïnat.

3 comentaris:

Sergi ha dit...

Si ja dic jo que el cafè és un gran aliat, i ara veig que no només per mantenir-nos desperts! (encara que sigui descafeïnat...)

penyabogarde ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

"desitjosa que el nostre café,
no tingui res de descafeinat."

Afegiria jo, jeje.

M'ha agradat molt...ja em començo a repetir :$
Per cert, la foto molt bona.

Un petó ben dolç